Doprava

Pozor, celková doba dodání zboží je součet skladové dostupnosti a doby dopravy/doručení.
Doba, kdy zboží dostanete = skladová dostupnost + doba dopravy

Balíková expresní služba PPL :: Česká pošta :: TOPTRANS :: Osobní odběr :: Ceník dopravy :: Informace o platbě

 


Balíková expresní služba

PPL - Professional Parcel Logistic

 

  • Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání. Oznámí přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • Zásilka Vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení, Vám bude zanecháno oznámení a balík se pokusí přepravce PPL doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • Hmotnost balíku je omezena do 50 kg.
  • V určitých lokalitách ČR je možné večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin, seznam lokalit naleznete zde.
  • Zásilka bude doručena následující pracovní den po vyexpedování zboží (předání zboží přepravci).
  • Cestu zásilky lze sledovat on-line na webové stránce PPL, po zadání jejího čísla (11 číslic).
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží.


Převzetí a reklamace
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).

 

 

Česká pošta

 

Obchodní balík

 

  • Zboží Vám Česká pošta doručí následující pracovní den po vyexpedování zboží. Zboží je expedováno podle momentální skladové dostupnosti, která je uvedena u každého zboží. Skladová dostupnost je orientační předpokládaná doba, kterou posléze upřesní náš obchodník při potvrzení objednávky.
  • Maximální hmotnost zásilky je 30 kg.
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží.
  • Informace o dodání balíku je možné získat prostřednictvím online služby – Sledování zásilek na stránkách České pošty nebo na bezplatné telefonní lince 800 177 889, uvedené informace jsou dostupné následující den po podání zásilky.
  • Před doručením zásilky nebudete kontaktování řidičem České pošty.

 


Převzetí a reklamace
Jestliže zjistíte, že obal zásilky je hrubě poškozen a evidentně je poškozeno i zboží, je lepší takový balík nepřevzít (protrhnutý, promáčknutý, prořezaný obal atd.). Vždy je dobré spolu s dopravcem zásilku rozbalit a zboží dobře prohlédnout, zda je zboží kompletní a v neporušeném originálním obalu. Jestliže se rozhodnete zásilku převzít (obal sice poškozený je, ale zboží na první pohled není), doručovatel je povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. Zjistíte-li následně doma závadu, dostavíte s dokladem (protokolem) do 24 hod od převzetí zásilky na Vaší příslušnou pobočku České pošty, kde uplatníte reklamaci na poškozenou zásilku. Zboží neposílejte k nám, reklamace se musí uplatnit do 24 hod od převzetí a pokud nejprve pošlete zásilku do naší firmy, nemůžeme Vám takovou reklamaci uznat. V případě problémů s Českou poštou nás o stavu reklamace informujte, budeme se snažit Vám pomoci.

Osobní odběr

Odběrná místa: Olomouc a Slatinice

Zboží je možné osobně odebrat na adrese:

 

 

- Osobní odběry: (Po - Pa, 8:00 - 16:00)
- Po předchozím objednání v našem internetovém obchodě

Jakmile bude zboží převezeno ze skladu a nachystáno k osobnímu odběru, budete telefonicky kontaktováni naším obchodníkem!

Výdej zboží na odběrném místě v Olomouci provádějí pracovníci partnerské firmy Alfa expo - Jiří Houdek, tito pracovníci zboží pouze předávají, kontrolují obsah zboží spolu se zákazníkem a případně potvrzují záruční list.

Více informací o konkrétních místech pro osobní odběr naleznete zde.

Mapy odběrných míst:
Informace a mapu kde nás najdete, naleznete zde.

 


Ceník dopravy

 

  na dobírku převodem na dobírku převodem
 
do 3000 Kč
nad 3000 Kč
Kurýrní služba PPL
119 Kč
97 Kč
22 Kč
ZDARMA
ČP - obchodní balík
119 Kč
877 Kč
119 Kč
87 Kč
TOPTRANS
449 Kč
427 Kč
449 Kč
427 Kč
Osobní odběr
ZDARMA
ZDARMA
ZDARMA
ZDARMA


* Ceny uvedené v tabulce jsou včetně DPH.


Informace o platbě

 

Platba hotově

 

Zboží zaplatíte našemu zaměstnanci nebo zaměstnanci partnerské firmy na výdejním místě.

 

Platba na dobírku

 

Zboží zaplatíte až při přebírání dopravci nebo na přepážce České pošty.

 

Platba na účet

Po obdržení objednávky Vám náš obchodník zašle číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisenbank. Zboží expedujeme až po obdžení platby na náš účet.


e-Meridla.cz Copyright © 2018 Lipis.cz. Všechna práva vyhrazena.
e-shop Tescoma : nerezové nádobí Tescoma, hrnce, sady Tescoma